Ułatwienia dostępu

Centrum Technologii i Wdrożeń

optymalizujemy procesy

Centrum
Technologii
i Wdrożeń

CTW to jeden z flagowych produktów Fundacji Lubelska Wyżyna Przemysłowa, będący odpowiedzią na potrzeby rozwojowe i transformacyjne świadomych firm, działających w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.

Celem projektu jest wsparcie w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez
dostarczenie im najnowszej, najbardziej skutecznej wiedzy transformacyjnej we wszystkich zdefiniowanych obszarach zarządzania, zielonych transformacji, automatyzacji i digitalizacji.

CTW

Porozmawiajmy
o współpracy

NARZĘDZIA ROZWOJU FIRMY

Istotą współpracy w ramach projektu jest diagnoza potrzeb firmy realizowana poprzez szereg narzędzi dedykowanych do odpowiednich obszarów rozwojowych firmy:

TKF – Test Kondycji Firmy

TKF ocenia główne obszary (miękkie i twarde) zarządzania firmą.

Audyt Technologiczny

Standardowe narzędzie wskazujące niezbędne procesy przygotowujące do zielonej tranformacji, automatyzacji i digitalizacji.

Audyt AdMa

Audyt AdMa ma za zadanie wskazać 7 kroków do zaawansowanej produkcji w fabryce przyszłości.

Etapy współpracy

Zwieńczeniem pierwszego etapu współpracy jest raport z rekomendacjami co do wdrożeń i usprawnień.

W raporcie opisane zostaną rekomendacje, których wdrożenie pozwoli na zoptymalizowanie działalności firmy. Uwzględnią one rozwiązania z zakresu automatyzacji, robotyzacji czy poprawy zarządzania zgodnie z metodologią lean management.

Obszary wsparcia w ramach CTW

W CTW
dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Transformacja przedsiębiorstwa to kompleksowy pakiet usług wspierający rozwój organizacji we wszystkich aspektach zarządzania i wdrażania narzędzi cyfrowych i automatyzacyjnych.

Transformacja adresowana jest do wszystkich mikro, małych, średnich i dużych firm. Rodzaj transformacji zależy od wielkości firmy, ilości zachodzących w niej procesów. Każda firma jest inna, tak więc i transformacja to zindywidualizowany projekt biorący pod uwagę potrzeby firmy jak też i jej możliwości.

  1. Transformacja procesowa: kompleksowa analiza głównych procesów, tworzenie wizualnych map strumieni wartości dla głównych procesów, kalkulacja i wizualizacja sprawności procesu, znajdowanie i eliminacje strat w procesach, tworzenie nowych efektywniejszych procesów, wdrażanie nowych pomysłów.
  2. Transformacja personalna: kompleksowa analiza procesów preboardingowych i onboardingowych, wdrażania nowego pracownika oraz ścieżek karier, wizualne przedstawienie map procesów onboardingowych, tworzenie nowych lub aktualizacja istniejących procesów, z uwzględnieniem najnowszych strategii zarządzania zespołami, tworzenie strategii siatki płac i bonusów pracowniczych, wdrażanie nowych procesów i strategii.
  3. Transformacja administracyjna: kompleksowa analiza pracy działu personalnego, księgowości i działu administracyjnego, wypracowanie nowych procesów obiegu dokumentów, zakresu odpowiedzialności i raportownie, wypracowanie kluczowych wskaźników określających poziom efektywności pracy w dziale, przygotowanie procedur i ich wdrażanie.
  4. Transformacja cyfrowa: kompleksowa analiza stanu obecnego firmy pod kątem wykorzystania automatyzacji i digitalizacji procesów, tworzenie strategii digitalizacji i automatyzacji zadań, tworzenie mapy drogowej wdrażania strategii cyfrowej, wskazanie potencjalnych źródeł finansowania transformacji, wdrażanie założeń mapy drogowej.